Eroul tău

2-tile

Când te vei da bătut, când nimic din ceea ce vei face nu va fi destul de bun, când te îndoiești de ceea ce poți și ceea ce ești, iar viața îți va părea prea grea ca să mai fie trăită și timpul prea scurt ca să respiri, atunci îmi vei simți dragostea.

Când te vei uita în oglindă și nu vei fi mulțumit de ceea ce vezi, căci te-ai pierdut pe tine printre miile de gânduri și te-ai uitat acolo îngropat într-un trecut ce nu mai reînvie, când vei înțelege că oamenii vin, pleacă și nu tot timpul se mai întorc la tine, atunci îmi vei simți dragostea. Și totuși ai să-i chemi, dar nu-ți vor mai răspunde, îi vei striga, și vei auzi doar un ecou, vei vrea să-ți umple sufletul cu prezență, și-l vor umple doar cu goliciune. Dar atunci, îmi vei simți dragostea.

Când nu mai ai unde să te duci, încotro s-o apuci în lumea aceasta largă, când vei rătăci pe străzi pustii, și nu vei mai avea la cine să te întorci, când vei rămâne cu nimic și apoi îl vei pierde și pe el, și singurătatea va prinde rădăcini adânci în inima ta prea tânără și naivă, atunci îmi vei simți dragostea.

Când vei uita cu ce picior să pășești după ce stângul va atinge pământul, când nu-ți vei mai aminti că orice problemă are o soluție,  și când crezi că drumul pe care l-ai ales e plin de obstacole ce par imposibile și chiar dacă tu continui să mergi, pari că stai pe loc, atunci îmi vei simți dragostea.

Când oamenii sunt răi și vorbesc despre tine fără să-ți cunoască povestea, când te desconsideră, te fac să crezi că ești inadaptabil și nu corespunzi cerințelor imaginare ale societății haine, când faptul că ești diferit ți se pare un defect, atunci, îmi vei simți dragostea.

Când cineva îți va frânge sufletul, îți va promite și va încălca, te va atinge și te va durea. Când vei pierde încredea în oameni, în vise, în fericire. Atunci îmi vei simți dragostea.

Iar atunci când aripile tale vor fi frânte, și vei uita să mai zâmbești, să zbori, să fi tu, eu voi fii aici. Și am să te învăț să te bucuri de ploaie, să dansezi în furtună, să te îndrăgostești de soare. Am să îți spun că visele devin realitate atunci când nu renunți la ele. Că iubirea tinde la fericire chiar dacă uneori presară regrete. Că viața e frumoasă dacă o privești printr-o retină nemânjită cu lacrimi. Și că ea merită trăită în fiecare secundă atunci când nu îți este frică să mai cazi din când în când. Iar tu,la fiecare pas, îmi vei simți dragostea!

Cu drag, eroul tău,

tata.

my-dad-my-hero

6 thoughts on “Eroul tău

    • Din pacate asa facem cu orice lucru important pentru noi. Realizam cat de important e dupa ce il pierdem…Cred ca ar trebui sa invatam din greseli, sa ne bucuram si sa apreciem tot timpul care ne-a mai ramas cu persoanele dragi🙂

      Like

Leave a Reply

