Pricepe-mă

bed

Când mă vezi.
Că buzele mele vor
Gustul sărutului tău.
Expir iubire
și sper că afară e frig.
Să poți vedea și cum și cât
În aer rece te eman
cu aburi calzi.

Nu înțelegi…
M-ai făcut să nu mai fiu eu.
Să înnebunesc între pereții
Sufletului tău.
M-ai ridicat și m-ai coborât
Sus la cer, jos, sub pământ.
Și pricepe când îți spun,
că nu sunt complicată.
Sunt doar furtună, și ploaie.
Și barca ta de salvare.
Atunci când te-neci printre cearceafurile noastre
pline de povești.

Pricepe când te strig,
că numele tău comun, e unic
pentru urechile mele.
Te chem și te vreau
Pe coapse, pe gene, pe piele, pe frunte.
Să mă culci în brațele tale
să uităm să mai respirăm, să fim doar noi și tăcerea. Într-unul.
Doar azi, mâine…
O eternitate.
Pricepe-mă, și vom rămâne așa
mereu, totdeauna, infiniți.

 

Leave a Reply

