Rămân la fel

Lumea moare-n jurul meu,domol se ofileşte
Scuturând petale rupte floarea-ncet păleşte,
Trandafir al vieţii rod răzbate c-un suspin
În talia lui nemărginită eu sunt doar un spin.

Născut să fac o diferenţă spulber perfecţiunea
Cu infuzia mea de gânduri tulbur , neg tăcerea
Am contrazis de mii de ori ce-nseamnă realitatea,
Şi am luptat eliberând din lanţuri libertatea.

Ca mine sunt şi alţii, zeci, dar ca mine nu-i nimeni
Deşi pe-acest pământ infirm cu toţii suntem semeni
Nebun sau nu m-am complăcut cu mine şi cu restul
Nerămânând cu vorba-n minte, ci demonstrând cu gestul.

De lume-ar fi o apă dulce eu aş fi otravă
Trezind-o brusc căci dulcele o face mai bolnavă
Normalul? E majoritate, e greu să ştii ce-i bine
Când simţi că tu eşti diferit de alţii,de mulţime.

Dar nu regret şi nu mă schimb pentru nimic în lume
Am reuşit să mă disting prin fapte şi prin nume
Şi de-ar fi să întorc timpul: pe-o foaie albă-s pată,
L-aş întoarce şi-aş rămâne…aşa…încă o dată.

Leave a Reply

