Aș vrea să fiu…

Aș vrea să fiu o pasăre

Să mă înalţ spre cer,

Să mă cufund în nori,

Să visez și să sper.

Aş vrea să fiu un cântec

Să răsun într-o chitară

Și versurile-mi dulci,

Să schimbe viaț-amară.

Aș vrea să fiu un val

Să zbucium mările,

De stânci, să tot izbesc

Brutal emoţiile.

Aș vrea să fiu o stea

Pe cer să strălucesc,

Şi să veghez Pământul

De beznă să-l feresc..

Aș vrea să fiu o șoaptă

Ce-n noapte se aude

Rostită cu iubire

De buzele plăpânde.

Aș vrea să fiu un ceas

Ce stă în loc oprit

Să văd că trece timpul

Şi n-am îmbătrânit.

Aș vrea să fiu ca vântul,

Liber să plutesc…

Să duc şi să culeg

Poveşti ce n-obosesc.

Aş vrea să fiu ca focul

Să ard nestingherit

Cuprins de o dorinţă,

Un ţel nedefinit.

Aş vrea să fiu ca gheaţa

S-ascult, să nu m-atingă

La inimă atacul

Ce poate-acum mă schimbă.

Aş vrea să fiu comoară

De oameni mulţi râvnită

Să strălucesc mereu

Cu aur poleită.

Aş vrea să fiu creion

Ce-ntr-una desenează

Sporind imaginaţia

Ce nu se limitează.

Aş vrea să fiu copil

Să fiu inconştient

Să ma amuze joaca,

Să trăiesc: prezent.

Aş vrea să fiu o bandă

Ce filmul derulează

Şi timpul îl întoarce

Greşeala-mi corectează.

2 thoughts on “Aș vrea să fiu…

Leave a Reply

