Printre îngeri

Printre îngeri ai plecat
Fără să mă recunoşti
Rămas-bun…n-am apucat
Să îţi spun,dar mă cunoşti

Prea bine şi  ştii că doar
Ce în urmă ai lăsat,
E un gust dulceag-amar
Şi un suflet apăsat…

De un gol ce se resimte
Într-o inimă zdrobită
Să explic n-ajung cuvinte
Căci plecarea ta-i subită.

Dorul meu nebun iar fierbe
Vrea imagini şi prezenţă
Ca o flacără-ncet piere
Stinsă de a ta absenţă.

E aşa gol fără tine
Culorile încet pălesc
Vântul bate-i uscăciune
Parcă nici flori nu mai cresc…

Liniştea ca un veştmânt
Acoperă cu vălul ei
Gri şi trist mormântul tău
Umbrit de frunzele-unui tei.

Ce te mângâie duios
Şi îţi cântă ne-ncetat
Cu glas tânguitor, frumos
Jelindu-te  fiindc-ai  plecat

Printre îngeri sus, în cer
Lăsând în urma ta durere
Ce mă face doar să zbier
Să mă ridic,  nu am putere.

Oriunde-ai fii sper că eşti bine
Mă rog deşi nu-s credincios
Într-una mă gândesc la tine
Simţindu-mă neputincios.

De sus, din cer tu mă priveşti
Şi ştiu că eşti mereu prezent
La fiecare pas veghezi
Ai grijă de mine,atent.

Şi îţi promit că am să-ncerc
Mândru să te fac de mine
Pân’ din viaţă-n moarte trec
Ca să mă alătur ţie.

Printre îngeri să plutim
Revederea va fii dulce
Împrună să găsim
Unde-eternitatea duce.

Leave a Reply

