Doar…

Doar de-o privire-a fost nevoie.
Să mă faci să mă cutremur.
Cu ochi frumoşi privind de voie
Cu-o licărire…doar un murmur.

Doar de un zâmbet să mă leg
Ce-nseninează-ai tăi bujori
Pe chipul tău gura să-mi plec
Si să mă-nec  doar în fiori.

Doar de-un sărut lacom pe buze
Să mă faci să simt că parcă zbor..
Dar sunt speranţele confuze
Ce mă fac iar visător.

Doar de atingerea ta fină
Ca să-mi zvâcneasc-inima-n piept
Ce se întreabă şi suspină..
Oare..cât să mai aştept?

Doar de-al tău dulce parfum
A fost nevoie-a mă-mbata
Tu mă înalţi,mă faci şi scrum
Prizonier în vraja ta!

Doar de o clipă lângă tine
Are nevoie fiinţa mea
Ca să o pierd ..să nu mai ştie
De nimic…de altceva.

Doar un minut e tot ce-ţi cer
La pieptul meu ca să te strâng
Căci fără tine-ncet  eu pier..
Şi aripile mi se frâng.

Doar să te simt măcar un ceas
Langă mine într-o noapte…
Să mă apropii pas cu pas
Să te răsfăţ cu tandre şoapte.

Doar  o secundă să pronunţ
Şi-o viaţă să îţi dovedesc
De-mi va fii greu n-am să renunţ,
Căci doar pe tine te iubesc!

Leave a Reply

