Uitare

Uitare

Şi-mi vine să plec departe,
Departe de toţi şi de toate…
În spate să nu mă mai uit
În faţă să merg şi să uit.
Să-mi iau adio măcar…
De la tot ce depreţ mai aveam.
Dorul de voi va pierii
Dar şi-al vostru încet va murii.
Când lipsa devine-o rutină
Speranţa se face puţină…
O ştears-amintire cu mine
Din zilele noastre senine…
Pictată demult pe-un perete
Cu nori furtunoşi şi regrete,
Va zace mereu poate-arzând
La foc ne-ncetat mic şi blând.
Ce vă va ucide încet
Memoria secând în dans lent…
Imaginea mea dispărând…
Din viaţă,din suflet,din gând.
Rămâne un simplu ecou
Cerneală-scrisă-n stilou
Ce-într-una mă va chema:
Urlând, agitând, realitatea!
Dar eu am să fiu departe
Departe de toţi şi de toate…
Ștearsă de pe pământ
Ştearsă-n uitare zăcând.

Leave a Reply

