Lasă-mă…să te iubesc

Lasă-mă…să te iubesc

De m-ai iubii cum te iubesc, tu nu eşti al meu Soare
El nu poate întreţine focul dintr-o lumânare.
Arzi zvâcnit întreaga noapte cu a inimii scânteie
Amorul tău mă încălzeşte cu a sufletului cheie
Primeste-mă în lumea ta, mereu să-ţi fiu alături,
De mână-ncet să răsfoim, pagini vechi,trecuturi
În lumea largă să fugim, ne facem noi prieteni,
Şi vom rămâne neclintiţi, cu timpul,de îi pierdem.
Învaţă-mă să lupt atunci, când totu-n jur se surpă
Putere şi speranţă dă-mi ,nădejdea mi-o alungă.
Zambeste-mi cald,afară-i trist,tu pune nori pe fugă,
Cu tine vreau un cer senin şi-o viaţă îndelungă.
Priveşte-mă în ochi şi sincer,şopteşte-mi vorbe dulci
La pieptul tău cu un sărut pe frunte să mă culci.
Cuprinde-mă în braţe strâns, şi fă din nou să simt
Că timpul ce se scurge-ncet, cu tine e oprit.
Zadarnice-ntrebări alungă-mi, să anulăm răspunsuri,
Iubeşte-mă să te iubesc şi să-ţi arăt prin versuri.
Uniţi să sfărâmăm un vis, la viaţ-a-l readuce
Şi pe veci să fim iubiţi…cruce lângă cruce.

(Gancea Larisa Andreea)

Leave a Reply

