Antonim

       Antonim

                                    Gancea Larisa Andreea

Trăiesc,trăieşti,existăm

Timpul se scurge

Cum venim aşa plecăm…

Te caut,mă cauţi,ne găsim

Dintre-atâtea stele,

Doar noi ne potrivim.

Te remarc,mă remarci,ne privim

Ochii ne dictează

Secrete ce nu ştim.

Eu visez,tu visezi,noi luptăm

Cu gânduri mareţe

Calea ne-o urmăm.

Sunt atent,eşti atent,observăm

Că lumea-i haină

Dar înca mai visăm.

Nu mă-ntorc,nu te-ntorci înapoi…

E trecut,ofilit

Îngropat în vechi noroi.

Eu regret,tu regreţi,lăcrimăm

Că am pierdut o şansă…

Și banda-o derulăm.

Îţi arăt,îmi arăţi,demonstrăm

Fără frică,clintire

Moartea-o aşteptăm…

Rostesc,rosteşti,confesăm

Că tot ce ne lipseşte

Într-una căutăm.

Te sărut,mă săruţi,ne iubim…

De plânge şi cerul

Dacă ne despărţim.

Nu te las,nu mă laşi,izbutim

Prin ghimpi,flori,sau foc

Oriunde…reuşim.

Profit,profiţi,abuzăm

De fiecare clipă

Trăim..şi nu uităm.

Eu prădat,tu captiv,prizonieri

În prezent,pe viitor

Dar şi-n ziua de ieri.

Rămân,rămâi,zăbovim…

O fragedă sămânţă

În inimi încolţim…

Izvorâm,ne petrecem,murim

Dar noi pentru pieire…

Rămânem antonim!

4 thoughts on “  Antonim

  1. Foarte frumoasă poezia, chiar iți conferă o stare de spirit aparte.
    De abia aștept să postezi și următoarele poezii😡

    Like

Leave a Reply

